Mine_arslan ebru0408 ne var yani ilk ay belli odla. Agirdan agirdan adimizi dusunsek elbiseerimizi alsak😂😂😂biz 13 uz ama belli degil
Imasleeper ebru0408 12 de devlet söylemiyo ki belli zaten cihazları kötü net çıkmamış bebiş bide pozisyon alamazlar o haftada 16 da anca söylerler :)
Pinpirikanne ebru0408 banada söylemedi 12 haftda gttm bde üstüne dalga geçti %50 kiz %50 erkek dye uyuz yaa😬😑😒😒
Mine_arslan Imasleeper evet mesela benimki 13 haftalik. Dun gittim devlete. 2 haftaya gel soylerim dedi😒
edis22 Mine_arslan benimki 20de bile degisti cinsiyeti. Kizlar acele etmeyin 20li haftalari ve hatta detayliyi bekleyin en kesin sonuc orda cunku🤷🏻♀️
Pinpirikanne ebru0408 evet aşırı küstah bi doktor görmen lazm degstrdm doktromu zten son gidisimdi gecen gün mecbur oldgm icin gdiodum zten
NesliMina Merhaba hamiş hanımlar nolur benim görüntüyede bakabilirmisiniz tahmininiz olur belki ne bilim çok merak ediyorum 
edis22 NesliMina yazik biz anneler hep bi merak icindeyiz dogana kadar😏 rabbim hepimize saglikla bu meleklerimizi kucagimiza almayi nasip etsin🤲🏻