Merhaba kizlar benim ultrosonda 25 Kasım çıkıyor son adet tarihi halbuki ben Kasım’da adet gördüm ama hamileligi 20 Aralık’ta test yaptığımda hala test cizgisi silik çıkmıştı bu nasıl olabilir ki bu kadar geç döllenme olabilir mi dün özelde doktorun cihazindada 30 Kasım çıktı yani ben şuan kasimdami kalmış oluyorum araliktami kafam çok karıştı