Maasalaququ Bugün kontrole gittim doktor dahiliyeye gitmemi söyledi ama ne için gitmemi söylemedi başı kalabalikticevapta veremedi hiç birşeye gebelikte ne için dahiliyeye gonderirler.
nurkubra- Maasalaququ doktordan öğrenme imkanınız varsa öğrenin sadece troid için gidilmiyor dahiliyeci neye bakıcağını bilmeden nasıl hareket edebilir ki☺️
Sevdapl Maasalaququ beni kan pıhtılaşma oranım yüksek çıktığı için göndermişti. Değerlerinizde bir sorun gördü demek ki.
Sumiire Maasalaququ ben troid için gittim büyük ihtimalle senide kandeğerlerinden yollamıştır çok büyük bişey oldugunu sanmıyorum için rahat olsun troidde hapı var kontrollü bir şekilde dozunu ayarlıyolar her gün kullanman gerekiyo
Imasleeper Maasalaququ hayır benimde triodim yüksek her sabah ilaç kullanıyorum maşallah bebeğim 34. Haftada bir problemi de yok
Maasalaququ Dahiliyeye başka ne için gönderiyor olabilirlerki yani bence riskli bi durum olsaydı soylerlerdi herhalde
Hakiko Kaç haftalık hamilesiniz? Yeni hamileyseniz rutin kan testleri için yönlendirmiştir, 22 hafta üstüyseniz şeker ölçümü için olabilir
Maasalaququ 11 haftalık bebeğim daha bişey olabilirde olmayabilirde sen yinede dahiliyeye görün dedi pek bişey anlamadim bende tedirgin oldum
Damlahmett Maasalaququ benim triodim yüksek çıktığı için yönlendirdi ilaç kullanıyorum doktoruna sor canım🌸
Maasalaququ 2 hafta sonra bidaha kontrolüm var doktora ne diye sorucam ya çok ilgilenmiyo doktor ne diyebilirim ki