Rizeliiiii 2ay 4 gunluk hamıleyım Bikacgundur mide bulantım olmuyo hamıleliği bu şekılde gecıren varmı ?mide bulantısı olmayınca korkuyorum acaba bebegemı bişe oldu dıye doktora gıtmeme gerekvarmı sızce?
Htc123yy Rizeliiiii 15 haftalık hamileyim hiç bulantı yaşamadım, ne güzel geçmiş bulantın keyfini çıkart
Imasleeper Rizeliiiii 34. Haftaya girdim hala devam ediyo hemde çok fena inşallah geçmiştir sizinde korkmaya gerek yok
0108Bir_Prens_Annesi @Rizeliiiii korkma canım bende 21 haftalık hamileyim ve hiç mide bulantısı yaşamadım hamileliğim gayet güzel geçti
Rizeliiiii Çok sagolun arkadaşlar normal bı durummuş içim rahatladı 😊 yoksa içim içimi yıyıodu acaba Cocuga bişemı oldu dıye Keyfini çıkartabılırım😀
Zulal_00 Rizeliiiii 6 aylık hamileyim çok şükür bir gün olsun bulantım olmadı ve doktorum bu senin için bir lütuf sevinmelisin demişti 🌸