Kızlar adetim 18 gün gecikti 2 3 aydır gecikmelerim oluyor böyle ama bu ay pazar günü sabah mide bulantısıyla uyandım tüm gün bulantım oldu ara ara. o gün gidip kan verdim beta HCG 0.100 çıktı. Sizce yükselme olma olasılığı var mı hala bişeyler yedikçe midem tuhaf oluyo iştahım yok artı olarak beyaz akıntım da var