alonee Kızlar sabahları karnım taş gibi oluyor bebeğin olduğu yer birkaç saat sonra normale dönüyor ama her sabah böyle Perşembe kontrole gidicem sorucam doktora yaşayan oldu mu aranızda ?
anneyimmm42 alonee bende 14+3 üm canım öyle birşey yaşamadım. Cinsiyet öğrendiniz mi hareketleri hissediyor musun
alonee anneyimmm42 perşembe öğrenicez gösterirse :) Tam hissedemiyorum maalesef elim hep karnımda sabahları sadece sertlik var oraya koyduğumda acaba bebek mi diyorum bilmiyorum valla siz öğrendiniz mi
Gokcessllnnn alonee hareketleri hissediyorum bi sıkıntı yok ağrıdan ayağa kalkamıyorum o derece sağ göbek deliği yanında