Merhaba benim ikinci gebeliğim. İlk gebeliğimde şeker yükleme testi yaptırmamıştı doktorum. Açlık ve tokluk şekerine baktı sadece. Şehir hastanesinde Hüseyin Oğuz yuvanç beye giden var mı. Doktor bey bu testi yaptırıyor mu bilen varsa yardımcı olabilir mi