eylulummmm folik asit aldığım da 100 liraydı ama d vitamini damla şeklinde, multivitamin, birde Demir hapı üçü 36 lira gibi birşey tuttu. Ama ben memurum kendi sigortam var o yüzden bir kısmını sigorta karşıladı. Normal fiyatları ne kadar bilmiyorum açıkçası 😊