mucizemibeklerken17 Cuma günü randevumuz var 😍 tok gitmek gerekiyormuş. Şunları ye ki bebek güzel muayene olsun dediğiniz bir şeyler var mı 🤰🏼malum pozisyonu iyi olmazsa süre uzuyor.
Edadrmz mucizemibeklerken17 canım doktor bana çikolata ye demişti sıramı beklerken yedim bide odaya gelmeden önce tuvalete gir meshanen boş olsun dedi😊
Nesrincente mucizemibeklerken17 cikolata ye bence ben girdim Bi yerini göremedi cıkıp cikolata yememı soyledı oyle yedim tekrar girdim
Nililaylayla Beni çok bekletti bebişim ya, çikolata yedim, tuvalete girdim , yürüdüm ama yok nazlı bebek. Neyse bekledik ama sonunda başardık 😂
mucizemibeklerken17 Nililaylayla oyy tontik ya 😁😁 aynen kimisinin uzun sürüyormuş bakalim bizim nasil olacak 🙈
Damlatuurgut mucizemibeklerken17 ben çikolata yemiştim o kadar hareketliydi ki doğru dürüst göremedik🥺