Gizembiniciogl1 Hanımlar öncelikle merhaba , kan testi beta hcg değeri verdim : Sonuçum : 25.2 çıktı sizce gebelik var mıdır bana yardımcı olurmusunuz? 🥺
Aslan02 Gizembiniciogl1 2 güne bi kan ver canım sağlıklı gebelik mi diye kontrol et hayırlı olsun bebişin😍
Sevdapl Gizembiniciogl1 kan değerinizin 2 güne bir 2 kat artması gerekiyor sağlıklı gebelik için. Ben bir kere verdim bir daha vermedim. Bir hafta bekleyip doktora gittim. Bebeğin kesesi değeriniz 1000 lerde iken gözüküyor bu durumda sizin keseniz 10 gün falan sonra gözükecek. Ona göre doktor randevusu alabilirsiniz.
Deletedmom727271 10 üzeri gebelik sayılıyor canım ama baya yeni bir kaç gün sonra yeniden kan vermen lazım 🌼 gönlünden geçen olsun inşallah 🤲🏼😊
Gizembiniciogl1 Deletedmom727271 2 gün önce kan testi verdim , bugün vermeliyim yoksa bi kaç gün bekleyeyim mi . Ay çok teşekkür ederim 😍
Etraa Gizembiniciogl1 2-3 gün aralıklarla ver kan. Değer yaklaşık iki katı olursa ve bu hızla ilerlerse sağlıklı devam eder inşallah gebeliğin. Ben de 40 betahcg ile öğrenmiştim hamileliğimi