O kadar sinirliyim ki özele gidemeyen insanlar napsin ya? Bu rezilliği yaşamak zorunda mıyız… Bugün ayrıntılı ultrason için Zübeyde hanım Hastanesi’ne gittim sözde hastane ve sözde doktorlar aynı odaya 3 hasta girdik yatırdı ve kaldırdı arasında 1 dk geçmedi ya şaka değil abartma değil gerçekten 1 dk bile sürmedi.. raporu yazan kadına sadece 3 tane ölçü söyledi baş karın ve fl ölçüsü ama ne hikmetse kadın 1 sayfa rapor çıktısı aldı yok kalbi normal yok böbreği normal yok eli kolu normal kordon normal ya arkadaş doktor bunlari ne söyledi ne de baktı nede bununla alakalı bilgi verdi sana neye göre yazıldı bu bilgiler.. ki söylese hangi ara soylecek 1 dk bile sürmeyen muayenede..!! Böyle rezillik görmedim yemin ediyorum.. Bu dünyada paran yoksa özele gidemiyorsan bebeğinin sağlığını bile ogrenemiyorsun.. ekranı çevirip çocuğu bile 1 sn göstermedi!! O kadar sinirliyim ki 😔