eflinveannesi Hamilelikte sürükle bu ağrıyla karşılaşan varmı 🤦🏻♀️2gun rahatım 3.gun tekrar başlıyor 🤦🏻♀️ gece uyutmuyor uykudan uyandırıyor çok rahatsız ediyor
Imasleeper eflinveannesi yaşamayan yok ki bi doğurayımda kütür kütür kütleticem o sırtımı en çokta onun hayali ile yaşıyorum valla 😂
Uysll eflinveannesi yıllardır var bende berbat bir şey dogurayim hemen masaja gidicm olmayacak böyle 😂😂 ardından kayrolancam 😂
elifbzdmr28 eflinveannesi bende de var canım devamlı oluyo bende de hamile olmasam eşime kirdiracam ama olmuyo maalesef bu ağrılardan bir hafta doğru düzgün hareket edemediğini biliyorum ben Allah yardımcın olsun
Imasleeper eflinveannesi 34 oldum canım ben ama başından beri yaşıyorum. Gerinmeyi çok seven biriyim zaten :)
eflinveannesi Imasleeper Sizde bu kadar şiddetli mi yaşıyorsunuz doktor birşey verdi mi krem falan Henüz doktora gitmedim
hukukcuanne_06 Benim 7.haftadan beri sırtımın sol ortasında bi nokta var nerdeyse hiç geçmedi ağrısı. Kulunçlar da öyle eşim ara sıra ovalıyo ama geçmiyo:( 14 haftadayıö şu an ilerde kim bilir nasıl sırt ağrısı olacak:(
eflinveannesi hukukcuanne_06 bende aynı durumdayım ya ne yapacağımı şaşırdım nerdeyse yere uzanıp eşime sırtıma bas diyeceğim o kadar şiddetli ağrıyor
Sevensevilen Bende de var 🤦 sabahları yeni uyandığımda kendimi gerinmeye çalışırken buluyorum, fark edip kesiyorum. Henüz alışamadım buna