EsengulC hep bakıyorum ne yapmam gerekir diye saçma sapan düşünceler geliyo aklıma ya uyuya kalırsam ac kalırsa ya yetemezsem falan diye çevremdeki herkes aynı şeyi soyluyo doğurunca sanki 10 yıllık anne içgüdüsü geliyo insana diye inşallah banada gelir o içgüdüden