1234seda canım riske atmayın bi görünün doktora 39+0 de bebek hareketleri azaldığı için hastaneye yatışımı yaptılar doktor da beğenmedi hareketlerini ve doğumu başlattılar çok şükür sağlıkla aldım kucağıma bebeğimi. Ben son ay normal olduğunu düşündüğümü söyledim doktora bana böyle bişey yok hareketlerinin normal zamandaki gibi olması lazım dedi