Flz
Kızlar 36 haftalıgız, en son iki hafta önce kontrole gitmiştim bebeğimin kilosu 1900 cıkmıstı 😢😢
Doktorum haftasına göre az ama iki hafta sonra tekrar bakcaz kg alıyomu almıyo mu takip etcez demişti haftam da 32 cıkmıstı
Bugün kontrolümüz vardı ultrasonda 34 hafta cıktım bebeğim de 2350 cıktı boyu 46 cm..
Doktorum gelişmeye devam ettiğini bi sıkıntı olmadıgını hatta normal dogumu kolay yapabileceğimi söyledi🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Tabi ben sezeryan istediğimi söyledim normali kaldıramam dedim
Haftaya nts için cagırdı ve sezeryan için gün vercek
Ama özel olmasına ragmen illa sezeryan diye tutturmadı para almak için..düşün diyip durdu ama ben kararlıyım sezeryanda 🤗🤗 sizin kontrol nasıl geçti