sehide canım ben kan verdim dün bugün 1.2 çıktı değer . Aile hekimim dedi ki şuan negtif gözükür fakat regl tarihiniz geçmediği için çok geçerli bir sonuç değil . Regl tarihini bekle eyer geçerse 1 hafta 10 gün sonra yine gel bakalım dedi bende bekliyorum bir umutla 🥺