Cansuturk 16 haftalık hamileyim bende bebeği hissetmiyorum ilk gebeliklerde 16 dan sonra hissedilenilir diyorlar ama ilk gebelikte 18. 20.haftadan sonra anca hissedilir deniyor. Göbeğimde hassasiyet var ama o da normal zaten. Göbeğim çıkıp çıkmaması da tamamen annenin iç karnınım büyük ya da küçük olmasıyla alakalı iç karnınız büyükse son aylarda bile kilo göbeği gibi minik oluyor. Şu an bebek çok küçük zaten