Kızlar 37+3 günlük hamileyim. Doktor baya aşağı inmiş bebek dedi açıklığa baktı. 1 cm açıklık var dedi. Doktordan geldiğimden beride ağrım var batmam arttı. Açılmama baktığı için mi yoksa açılmam devam ettiği için mi sizce. Tahmini ne zaman doğar. Açılma işi ne kadar zaman sürüyor