Serii Doktorum 24 haftalıkken plesanta aşağıda demişti kanaman olabilir olursa mutlaka gel hastaneye dedi. Bugün 30+0 randevuda hala aynı yerde dedi eğer yukarı çıkmazda sezaryen dedi 😖 kızlar çok korkuyorum sezeryandan inş normal olur sizinki yukarı ne zaman çıktı çıkması için yapılması gereken bişey var mı 😞
Sema58 Serii bence sezeryandan bu kadar korkman garip geldi once bebegin sagligi normal riskli ise sezaryan olmaktan niye bu kadar korkuyorsun
Dua Serii benim de aşağıdaydı ama çıktı sonradan şuan 32. Haftamdayım epey çıkmış durumda çıkar sizin de inşallah
Serii Sema58 haklısın önce onun sağlığı ama plesanta yukarı çıkar mı çıkmaz mı onu sormak istemiştim yaşayan birine 😕