Htcgd19 Merhabalar ben Malatya da bulunup 3 lü tarama testini yaptıran varmı ve nerede yaptırdi merak ediyorum araştırma içerisindey yardımcı olursanız çok sevinirim
Gnz Htcgd19 ben 2 li tarama testini turgut özal tıp merkezinde yaptirmistim ve cok memnun kaldim doktor rauf bey bebegin heryerini herseyini cok guzel uzun uzun inceliyor ve bir suru cok guzel ultrason resimleri veriyor😍kan sonuclarimda 2 gun sonra hemen cikmisti
TekinSahra44 Htcgd19 ben Yeşilyurta yaşıyorum. Ve devlet hastanesine gidiyorum Mehmet Murat altındağaya gidiyorum
edis22 Htcgd19 ben 2li divanda yaptirdim zaten konturullerimide oraya gidiyorum bastan beri. 3luye ve 4pu taramayada dr gerek yok dedi ve yaptirmadim😏
Htcgd19 Gnz teşekkür ederim perinatoloji için randevu almaya çalışıyorum Turgut Özal tıpa fakat bulamıyorum yok 😔
Gnz Htcgd19 İleri tarihe veriyorlardır büyük ihtimal ben doktorumun onerisiyle 6 haftalikken randevu almisti ancak vermislerdi randevu özel randevuyu bi sorun isterseniz bildigim kadariyla uygun fiyata ozel randevu veriyorlar
Emossk Htcgd19 imkanınız varsa ücretli alın ben cuma günü ayrıntılı ultrason a girdim 30 dk sürdü doktor çok ilgiliydi yanınızda eski ultrason ve tahlillerinizde götürün varsa lazım olabiliyor çünkü fiyat 390 a yükselmiş bu arada
Htcgd19 Gnz Gnz teşekkür ederim Hazirana kadar randevum yok dendi özel perinatolog da yokmuş maalesef
Htcgd19 Emossk nerde yaptırdınız acaba burada özel perinatolog yokmuş sadece devlette ve üniversite hastenesinde var
Gnz Htcgd19 hadi ya neyse hayırlısı olsun özel değilse üçlü tarama testi neden yaptırıyorsunuz ikili test yaptirmadiniz mi
Emossk Htcgd19 üniversitede sıra alamadığım için yine aynı doktor doçent Rauf bey de ayrıntılı ultrason ücretini yatırıp yaptırdım
Gnz Yigitkeriminannesi 2 li tarama testini turgut özel tip merkezi perinatoloji bölümünde doçent doktor rauf melekoğli yaptı gerçekten çok harika bir doktor bebeğimi uzun uzun inceledi her yerine baktı çokta sabırlı bebeğim dönmedi ama dönmesini bekledi kısacası çok iyi bir doktor beklentilerimi çok çok fazlasıyla karşıladı randevumuda hamileliğimi 6. Haftasında hastaneyi arayarak şuan 6 haftalik hamileyim ikili tarama testi için randevu almak istiyorum dedim ve onlarda 12. Haftama randevu verdiler
Htcgd19 Gnz yok estağfurullah özel değil ikili taramayi yaptırdım evet bı sıkıntı yok çok şükür fakat benim öncesinde düşüklerim yani kayıplarım olduğu için özellikle perinatologa gitmemi soyeldi doktorum daha detaylı incelemesi açısından
Htcgd19 Emossk özel olarak bakılıyor yaniii bende o şekilde deneeyim o halde direk bölümü mu arayayim
Emossk Htcgd19 direk kadın doğum ya da ayrıntılı ultrason için aradım derseniz size gün veriyorlar gittiğiniz zaman parasını yatırıp ayrıntılı ya giriyorsunuz gün alınca erken gidin çünkü para yatıran 5 -6 kişi oluyor sıraya konuluyor
gxxrm321 @TekinSahra44 murat bey doğum için herhangi bi gün vere mi size yoksa 40. Haftaya kadar bekleyecek mi?
TekinSahra44 gxxrm321 ben daha gitmedim zaten ilk bebek olduğu icin normal doğumdan yana olur diye düşünüyorum hafta içi gidicem belli olucak o zaman