23 haftalığım cinsiyeti kesin değildi bi kız bi erkek dediler bugün de kıza benziyor dedi niye tam kesin konuşmuyorlar anlamıyorum 24 marta detaylı ultrasona randevu alıcam ama haftam geçiyor bi sıkıntı olmaz herhalde bugün doktor gitmemi söyledi Bakırköy sadi konuk devlet hastanesine giden var mı detaylı için?