Kızlar merhabaa..
Malum çatlaklara baş edemiyoruz.. Hiç çatlamayan kişilere çok özenirdim ama kendim çatladım maalesef hem göbekten hem bacak basen bölgem de kırmızı çatlaklarım oluştu 6 cı aya girmeye başladığımda.. Sonraa bir arkadaşım bana sarı kantoron yağını önerdi inanın kırmızı olan çatlaklarımın rengini ilk kullanimda bile açtı eğer ki arayıştaysanız sizde deneyin diye yazmak istedim.. Sürekli kullanmak çok önemli keşke önceden haberim olsaydı hamileliğimin başından beri kullanırdım.. Hem çok güzel nemlendirici hem de kırmızı çatlaklarıma iyi geldi zaten bir çok şeye iyi geliyormuş araştırdığınızda görürsünüz.. Varsa sizindr önerileriniz yorumlarda görüşelim.. 💕💞