Bernaalim Kızlar 17 haftaligim ve Pozitif çıktım hıc asi da olmadım.bu durumu yasayan var mı bebek için sorun olur mu
Khavva Geçmiş olsun bebek için sıkıntı olmazmış siz içinizi ferah tutun stres yapmayın dinlenin grip olduğunuzu düşünün bolll su için c vitamini meyvelerden alın rastgele şeyler kullanmayın