Anneoluyorummmm Haftamızdayız göğüs ucu kremini şimdiden sürmelimiyim bazı tanıdıklarım başla diyor kafam karıştı
Hilal-95 Anneoluyorummmm sür tabı canm masaj yapmadan yumusasın ben 12. Haftamda sürdüm hep uyarı vermeden kantoron sürdüm ama hiç yara felan olmadı çok şükür
Beyzan738 Anneoluyorummmm ben 36+3 um iki gündür sürüyorum kuzm uçlarına dokunduruyorm masaj yaparak veya iyice yedirerek sürmeyin diyorlar ..trendyoldan lanolin die küçük bı krem almistm uygun die 17 TL’ye ..kokusu igrencc ahir gibi kokuyor inşallah faydası olur😐 sende başla anca etkisini gosteryormus kremler
Aysenurz şimdiden yağla nemlendir doğumdan sonra başlarsın sürmeye her emdirmeden sonra sürersen yara olmaz zaten
Merve5306 Benim de son günlerim ara ara susam yağı sarı kantaron yağı ve lansinoh sürüyorum. Farklı zamanlarda tabi. Uyarmak ne demek ben de bilmiyorum.
burcuacrr Anneoluyorummmm yani gogus ucuna bastıra bastıra sürme erken doğumu tetikler. Hafif dokunarak.
Yldrmerve 35 haftada başladım lansinoh sürüyorum uyarma nasıl oluyor bilmiyorum ama ben baya hergün sürüyorum yedirerek hiç bisey de olmadı doğurmadım hala 😂
Anneoluyorummmm Beyzan738 Öylemi kuzum tamam başlim o zaman ama yedirmezsek kremi iyice kıyafetede gecer ya🙄