Kizlar saçlarımdan yana çok mutsuzum yıllardır uzamiyordu saçlarım sebebi ise çok düzleştirici kullanmak hergun kullaniyordum saatlerdir ve saçlarım bitmişti 1 ay önce kestirdim baya kısa ve hiç kırık yok şuan duzlestiricyide bıraktım kullanmiorum hamilelikte çabuk uzar diyorlar doğrumu uzarmi saçlarım yoksa hepten küsmüş müdür? Yardımcı olurmusunuz ne yapmam gerekiyor hızlı uzaması için çok bunaldim artık çit çit takmaktan 😔