SeldaEroglu sedalaa erkek 9 ay 10 kiz 9 ay derler di buyuklerimiz ama bebek buyukler ne derse desin canim nezaman isterse dogarim diyo 😊😊
Halime0638 sedalaa valla benim arkadaşımın bebeği erkek di 34 de doğdu benimki kiz di 38 de doğdu bebegin keyfine kalmis bisey
iremcannn1907 sedalaa yorumlara katılıyorum ama benimki 41. Haftada doğdu 😂 o da zorla doğdu doktor doğumu kendi başlattı 🙈
Aysenurz haftasını doldurup aceleyle geldi benimki 🐣 erkek kız fark etmiyor her bebeğinki farklı yani sağlıkla gelişimini tamamlasın da
SeldaEroglu sedalaa aynen oyle cani ister erken gelir cani ister gec gelir bende hep erken geldi diger iki cocugumda muane oldum 1 haftan var dedi eve gittim gece sancim geldi dogurdum
SeldaEroglu sedalaa yok dogurma daha erken mis 38 haftalik ol canim bebişe söyle acele etmesin 5 6 hafta dişini sıksın 🤣🤣