Sevgi123__ ahahhahah o zamanlar bende öyleydim. Ya ben bir gün neye ağladım biliyor musun? Eşim maç izliyor yabancı takımları bi takım var karşı takıma acımadan atıp duruyor gollerı ben karşı taraf çok gol yiyor üzülüyor diyip ağlıyordum 😂 normal dizi şarkı vs bahsetmiyorum bile tuvalete giriyorum ağlamış çıkıyordum eşimde alışmıştı artık😂😂 şimdi 25 haftalık olduk nerdeyse çok şükür 🙏