Arkadaslar bundan bi kaç gün önce Karin ağrısı nedeniyle hastaneye gittim ve erken doğum teşhisi koydular 33 haftaligim açılmam yok sadece rahimde kısalma var bi kaç gün hastanede yattım ve kendi isteğimle taburcu oldum ara sıra ağrılarım oluyor bebek hareket ettikçe kasık sancim oluyor sizce normal mi