gulnihal__ cinsiyetimizi kacinci haftata ogreniriz tahminen 12. haftadayiz su anda ama cok heycanliyizz siz kacinci haftada ogrendiniz cinsiyetinizi 😍💕
Blgcn gulnihal__ ben 12 de öğrendim ayrıntılı ultrasona girdiğim için. Ama normalde devlet hastanesinde Ki cihaz için sanırım 14 15 gerekiyor dr öyle demişti.
bebisimveannesi gulnihal__ doktora da bagli canim kimisi soylemiyo 16 17 ye kadar bende 13 haftaligim 16 dan once belli olmaz dedi
Kbra240 gulnihal__ oğlumu 11 haftalıkken ögrendim o gün ogrenecegimi bilmiyordum bile sormadim bile acikcasi daha belli olmaz diye dr aniden ee oğlan bu dedi 🥰