Saliha03 Kızlar 2 gündür yumuşacık göğüslerim ama hâlâ emerken löp löp emiyor ve çişli bezi kaka sayısı falan da tam 20 günlük olduk önceden göğüslerimde süt olunca şişerdi şimdi Yumuşak acaba terbiye mi oldu erken mi anlamadım
Emedko Saliha03 yok cnm gayet normal benimde 1 aya yakın zamanda terbiye olmuştu. Artk memişlerin bebeğinin içtiği kadar süt üretiyor 😊
Saliha03 Emedko Ay inşallah öyledir canım bi an da yumuşacık olunca korktum acaba süt olmuyor mu diye ama emmesinden ve bezleri normal