Kbraergn Kızlar sabah kontrole gittim. Bebeğimin başı aşağı dönmüş. Biraz da sancı görünüyor ntsde dedi ama ben bir şey hissetmedim serum verdiler sancı geçmiş iyice dinlen her an gelebilir dedi içim içime sığmıyor 😍😍
Esra1990 Çok erken daha ama normalde 39 40 haftalarda doğumu yapıyo doktorlar sancınız için doktorun bişi yapması gerekmiyomu