Zhrnc Her ne kadar normal doğumdan korkmuyorum desemde suni sancı fikri biraz ürküttü Yarın sabah suni ile doğum başlatılacak Ama benim gram sancım yok Suni ile doğum yapanlar deneyimleriniz ve bana önerileriniz neler acaba ?
sevsonsuza Zhrnc ben yaptim az sancimvardi aciklik yoktu suyum bitmisti suni sanciyla dogum yaptm zor tabiki kolay olmuyo ama katlanilabiliniyo dua et guclu ol anneler gucludur😊
Rmyskrkus Zhrnc gerçek sancidan hicbir farkı yok sadece gerçek yolla değil yapay yolla şancı başlatılıyor 12 saat suni şancı aldim korkutan ağlayanların çoğu zaten acı eşiği sıkıntılı olan kişiler yani ekstra acısı yok suni şancı normal şancı ile eşittir tek fark yapay olarak vücutta baslatilmasi
Zhrnc sevsonsuza bende ne açıklık ne sancı Bebeğimin kilosu 3600 ve suyu sınırda diye suni ile doğum dedi doktor Daha 39+6daym kafam çok karısık :(
58Vildan Bende çok merak ediyorum bi tanıdığım yaptı 4 saat sadece suni sancı aldı bebeği kanalda da değildi hiç bi belirtisi de yoktu illaki zordur ama o kadar sancı çekip sonunun sezeryan olmasından korkuyorum
Zhrnc 58Vildan aynen canım bı sıkıntım yok açılma olmazsa sezeryana alırlar kesin diye hiç yatış yapmak da istemiyorum
Melhaercan Suni sancısız dogum yapan varmı desen daha yeri 😣😣😣 mecbur veriliyor suni sancı çünkü bebek ve anne tehlike altında kalabiliyor canım ben ikisindede aldım haberim yokken verdiler serumla allahım tek korktuğum suni sancı gerisi onun yanında çok iyi
Zhrnc Melhaercan kendi sancın varmıydı hastaneye gittiğinde yoksa benim gibi sıfır sancı ile mi gittin
Zhrnc Rmyskrkus birileri yerlerde kıvrandım işte aklım olsa suni kabul etmezdim falan dedi Bide sancı arası hiç yok dedi Sancı dalgaları arası nefes almalık bi süte varmı canım bliomusun
Perimm Rmyskrkus kesinlikle katılıyorum ilk Doğumum kendi sancılarımla, ikinci Doğumum ise suni sancıyla başlamıştı yani başlatılmıştı..hiç bir farkı yok..bence Doğumun en zoru süresinin uzun olanıdır.dogal sancı suni sancı süreç hepsinde aynı..3. Doğumum olucak nasipse bu nasıl olucak bilmiyorum Zhrnc
Sedna Ben de cumaya kadar kendiliğinden gelmezse suni ile yapıcam. Kötü diyen de var dayanılır diyen de. Elimden geldiğince düşünmemeye çalışıyorum, hepsi geçecek hatırlamayacağım bile belki 🎀