Kbraergn Kızlar sabah kontrole gittim. Bebeğimin başı aşağı dönmüş. Biraz da sancı görünüyor ntsde dedi ama ben bir şey hissetmedim serum verdiler sancı geçmiş iyice dinlen her an gelebilir dedi içim içime sığmıyor 😍😍
Handenurrr Yaa ne güzel hayirlisi olsun kilosuna falan da umarım sıkıntı yoktur. Bende 39 oldum ama hala sancı falan yok bekliyoruz bakalim
Handenurrr Kbraergn dinlenirken de bebeğinize kilo aldıracak besinler tüketmeye çalışın muz kasar peyniri cici bebe falan yiyin diyorlar