minikpandammmm Kızlar sol bacağımin üstü dizden yukarısı uyuşuyor. Biraz ayakta durunca yürüyünce sık sık uyuşuyor. 26 haftalık hamileyim . Neden olabilir ki bu uyuşma? Yaşayan var mı?
atak13 minikpandammmm doktora bunu söylemiştim brnimde alt ayağımdan bacağıma kafar. Doktor da hemen magnezyum yazdı. Şuan kullanıyorum hergün toz halinde bardağa döküyorum. Sen de dr da söyle
minikpandammmm atak13 ben de magnezyum kullanıyorum canım ağrılar için . Ama uyusmayi sormadım . Sorayım gittiğimde