berilzumrut511 Arkadaşlar bugün sağlık ocağına gittim bazı tahliller için kan vermeye hemşire kan alırken damarımı patlattı bu bebek için sorun olur mu kan akışı gitmemesi vs gibi o an tansiyonum çok düştü hemen yattım