Nurnur1610 Gebeliğimin başlarındayım. 5. Hafta civarı ancak çok gaz sancım ve gazım oluyor. Sizde de oldu mu ? Sakınmam gereken yiyecekleri biliyor musunuz ?
Deletedmom727271 Baharatlı yağlı yiyeceklerden bir süre uzak dur canım. Hamileliğin başlarında oluyor gaz. Elma ve maden suyu işe yarıyor 🌼