Arkadaşlar bana iyi bir doktor lazim ama geç kalmiş gibi hissediyorum 35+3 haftalik olduk. Normalde sevgi güleç hanıma gidiyorum ama istedigim ilgiyi göremiyorum. Yani doktor değiştirsem de degiştirmesemde doğuma girmicekler diye biliyorum doktorun senin doğumunda ,sen sezaryan olursan nöbetçi olursa denk gelirse girer diye biliyorum normal doğum olursa ebeler giriyor yani ne yapacagimi şaşırmış durumdayim. Dogum yapanlar falan varsa bir fikir verirlerse sevinirim gerçekten stresli bir durum.