Efemom2 Kızlar bgn sat göre 15+4 günlügüm sag kasıgımda agrı sabahtan beri normale göre daha çok ve orda uyuşukluk var basına gelen varmı acaba doktora gitmelimiyim
tezecikanne Bana gebeliğimin başından beri oluyor ara ara şükür bi sıkıntı yok ama ağrım rahatsız edecek kadar olmuyor bacağımdaki uyuşma bazen şiddetli oluyor o zorluyor doktoruma söylediğimde olabilir sancın şiddetli olmadıkça sorun yok demişti