Kızlar 36.3 üm bugün kontrol diye gittim sancı çıktı birde bebeğin kalp atışları yavaşlamış 2. Kez nstye girdim bu defada bebeğin kalp atışları yüksek dedi 3. Nstde sancı yine çok yüksek kalp atışları normal çıktı ciğer geliştirici vuruldu 2 cm açılmam varmış bebeğin kafası da çok aşağıdaymış sezeryan olacak planlıydı ama pek planlı olmayacak sanırım yarın tekrar nst dedi şimdi eve geldim dinleniyorum bu haftalarda doğsa bir sıkıntı olurmu ki birde kan sulandırıcı kullanıyorum ve suyum da fazla gebelik şekeri var diyet yapıyordum rahatlamaya ihtiyacım var stres yaptım😔