İkili taramada hareket etmediği için tahmin edememişlerdi. 14. Haftada netleşti sonunda. Tahmin ettiğim gibi ne çin takvimi ne makas-bıçak, ne yüzük testi, ne de diğer hurafeler doğru çıktı. Herkesin kız diye diretmesine ve 6 kere rüyamda(rüyadakinin tersi çıkar derler zaten) aynı kız bebeği görmeme rağmen ; ben kazandım benim hissettiğim oldu. Oğlum oluyor. 💙 Oysa hiç erkek ismi düşünmemiştim 😂 Hepimizin bebekleri yeterki sağlıklı ve sıhhatli doğsun. 😇