Mineccee 39+6 süpriz yaptı kızım bu güzel günde doğdu sonunda bende doğurdum her şey normal oldu🥳🥳🥳yakında detaylıca yazacağım hikayemizi bütün hamilelere dua ettim hepinizin güzel doğum hikayeleri olır inşallah🙏🏻
butterfly35 Mineccee ayy şükür kavuşmuşsun bebene 😍 bende dua isterim, riskli bi gebelik geçiriyorum ismim Gülçin ♥️
Mineccee SeldaEroglu SeldaEroglu normal oldu canım sancı aşaması baya zorluydu doğum 15 dakika sürdü çatala çıktıktan 15 -20 dk içinde kucağımdaydı sonraki işlemler de bi 20 dk sürdü ama kucağıma aldığım an tüm gece çektiklerimi unuttum
Aybike123 Mineccee bebek kanala ne zaman girmişti canım bende dün kontrole gittim ne açılma var ne sancı kafası aşağıda ama kanala girmemiş 39+3
Mineccee Esragk1 evet adet sancısı gibiydi tam olarak belim den başlayan bir sancı bıçak gibi saplanıyordu belden vurduğu içinde dayanılmazdı ordan anladım doğumun başladığını
Mineccee Zeynep0806 belden vuran sancılrım vardı çok şiddetliydi duramıyordum artık önceden uzandığımda duş aldığımda geçiyordu biraz da kan gelince hastaneye gittik sancım vardı ama çok yüksek değildi açılmam 1 parmaktı sonra eve gönderdiler 2 saat sonra suyum geldi 6 saat sonra doğum oldu