Ebru8141 Merhaba anneler, ikizlere hamileyim dün kontrole gittim 7+6 olmamıza rağmen gelişimleri birinin 7+2 diğerinin 7+3 şeklinde. 7+2 olan 11mm 7+3 olan 12mm sizde de böyle miydi sizce nasıl şuan gelişimleri ??
charlottececi Ebru8141 gec dollenmedir belki. Ya soyle dusunun ulturasondaki degerler ortalama degerler hep. Zaten bir yerden sonra bebekler buyuyunce ikiz oldugu icin biraz geriden cikabiliyor. Tek bebek gibi kilo alamiyolar. Bence normal sizinki. 3 hafta gerilige kadar normal kabul edilir ☺️
bsraguruler Ben Dr a bu durumu sorduğumda ultrasonun her ölçüsüne inanmamak lazım demişti yanıltır demisti