Suledag Doğum sonrası kanamalar için uzun ped yeterli midir yoksa başka ne kullandınız kullanıyorsunuz? Çok yoğun mu oluyor kanama?
Deletedmom10846 Suledag 2 3 gün çok yoğun kanama ve ağrı olduğu için depend öneririm rahat oluyor. Ped yetersiz kalacaktır
Khavva Suledag ben mesane pedi aldım bu hasta bezi diye geçiyor sanırım bayağı uzun geniş rahat olacağını düşünüyorum
Neslikra06 Normal doğumda baya kanama oluyor depend emici kilod yada hasta bezi öneririm ilk bir kaç gun için sonra pede geçiş yapılıyor zaten
SerraveAnnesii Ben canpedin hasta bezlerinden koydum hastane çantama 6 tane. Eve gelince de uzun gece pedlerinden kullanırım diye düşünüyorum