Meri3220 çok şükür canım benım evet çok rahatladım 🙏🙏 devlette yaptırmıştım ya bu testi bana hiçbir şey demeden yani sadece yüksek çıkmış amniyosentez veya fetal DNA yaptırman lazım diyip bi kağıda amniyosentez, fetal DNA yı okudum anladım onaylıyorum yazıp imza attırdılar o an şoklandığım için ne dedilerse yaptım çıktım sorun olmaz ins ama bu gün ki perinatolog doktoruna yaptırmak istemediğimi belirttim