Lütfen cevap yazın kızlar psikolojim hiç iyi değil 6 haftalık gebeyim bebeği gördük kalp atışını duyduk doktor her şey yolunda dedi 10 gündür kahverengi geliyordu bir gün kesildi bu gün yine başladı artık soluğu hastanede almaktan yoruldum yatmadan 1 progestan içiyorum ama sanki faydası olmuyor gibi. Doktor kanama alanı yok diyor ama neden bu alıntı oluyor yaşayan var mı bebeğe Zararı olur mu