ozlemkostuk Bebiş doğdu butonumuz geldi ama bizimkinden ne ses var ne seda 😅 Bizimki içerde çok hareketlendi üstüne üstlük son günlerde, sabırsızlıkla bekletiyor bizi 🙊 Sizin bebişler ne Zaman doğdu?