hll_clm aa geçen ay bende öyle dört gün erken oldum. Bende de bir belirti yok 4 günüm kaldı gelicek herhalde dün de bir arkadaşım hamileydi bebek gelişmiyomuş haberini aldım kendi yaşadığım şeyler geldi aklıma morelim bozuldu arada zaten 3 haftadan fazla bir fark vardı gelişim yoktu kürtaj olcak olcak bu ay hep kötü üzücü haberler aldım keşke bekleyişimin sonu güzel olsada sadece bana değil çevremdeki herkese iyi gelicek