ElifBzkrt Dün gece dişimin ağrısından hiç uyuyamadım tuzlu gargara yaptım kaç kere kulak çubuğuyla kolonya değdirdim biraz her zaman böyle yaptığımda geçerdi bu sefer hiç geçmedi hala da ağrıyor ilk defa böyle bi ağrı yaşıyorum biraz sonra kadın doğuma gideceğim izin verirse doktor hemen çektireceğim sizce bi sorun olur mu bebek için 7+1 haftalık hamileyim😓😥😥
Zehraspl ElifBzkrt cnaim ben 6 ay cektim en sonunda disciye gittim aglaya aglaya cek dismi nolur dedim kadindogum doktorumdan izin kagidi aldi cekti disimi kurtuldum sende oyle yapkadindogum dotkorunla konus icin verirse cketir kurtul ben ilk basta dolgu yaptirdim genede agriyodu o yuzden cekti bu arada ilk 3 ay dusuk riski sebebiyle cekmiyolar son 3 ayda erken dogum riski yuzunden cekmiyolar buyuk ihtimalle gebelere verilen antibiyotikten verir ilk 3 ayi doldurunca ceker
SssenemmM ElifBzkrt bende cooook uzun süre çektim ama bian önce doktora git ilaç da veriyo çekim de yapiliyo korkma ama bekleme
Fatma011 ElifBzkrt ben 31 haftalığım bugün devlette diş hastanesine de kanal yaptırdım burda ki herkesin lafına bakıp korku yaşama ona bakılırsa 7aydan sonra hiç çekilmiyor diyenler var ? Çeken ve kanal tedavisi yapan doktor nasıl yapıyor zaten dişinin kökün de sorun yoksa kanal yapıp dolguyla dolduruyor ve Ağrı kalmıyor ben bugün yaptırdım ve şuan sadede kanal yapılıp içinde ki sinirler alındığı için sızlıyor doktorunla bir kez daha görüş ve diş doktorundan röntgen iste bence bana kurşun yelek giydirilip röntgen çektikler kanal tedavi uygulandı bu Arada tam 3 kez doktora gittim devlet olduğu için her defa başka doktor gördü en sonunda gittiğim direk yapalım dedi içini Ferah tut eğer çürük varsa zaten o seni rahat bırakmayacak
ElifBzkrt Zehraspl ne ilaç verdi ne de izin verdi canım 13.haftan dolmadan gidemezsin dedi parol yazdı ama iyi geleceğini düşünmüyorum😞
Neslikra06 ElifBzkrt canım karanfili yutmuyorsun ki ağrıyan dişin olduğu yere koy beklesin benim yirmilik dişim oyulmuş baya ağrı yapıyor koyuyorum içine baya iyi geliyor
ElifBzkrt SssenemmM gittim bugün canım 13.haftadan sonra gidebilirsin dişçiye dedi parol içebilirsin sadece dedi hala çekiyorum ağrıyı😞
SssenemmM ElifBzkrt ben tuzlu gargara ile hafifletiyodum Allah yardımcın olsun sen daha çok teniymissin ben 5 ve 6. Aylarda çektim Rabbim şifa versin çok zor
AysegulS_21 Kalsiyum eksikliğinde dişler gidiyor maalesef. Mutlaka günde ev yapımı 2 kase yoğurt tüketmen lazım. Ek olarak kuruyemiş, peynir, 1 bardak sütte dişlerini korur
yasemin_37 Bende 10. Haftada çok ağrı çektim birde 20 lik dişim di netten baktım ilk 3 ay riskli oluyormuş bende eczaneden dişnol aldım çok çok az ağrıyan yere sürdüm geçirdi