Ccgdm ya ben hamileliğimin başında ara da bi leke gibi kanamam oluyordu tabi hamile olduğumu bilmiyordum enfeksiyon filan mı kaptı acaba balayında havuz da filan diye doktora gittim orda alttan eli ile sonra da bi cihaza poşet geçirip onunla içerden kontrol etti bir sorun yok demişti hani o şekilde bir şeyse hiçte acımıyor yani daha farklı bir şey mi herkes o kadar kötü bahsediyor ki merak ettim