Mavisinannesi2 Kızlae uygun fiyatlı yaptırdığınız isimli hastane çıkışı sayfası varmı 1 kereliğe 300 400 çok fazla geldi bana sizcede öyle değilmi😒
Cansut Mavisinannesi2 evet çok fazla. Bence tulum alın 3 4 tane onun yerine onu giydirin hastane çıkışları hep para tuzağı 3.gun giyemiyor bile bebekler
_momy_ Mavisinannesi2 ben adanda bir sayfaya yaptırıp elden alıcam kargo parası olmayacak nakışlı tulum eldiven şapka 120-130₺ civarı zaten normal tulum takımları lcw civik ebebek bütün mağaazalrda aynı şuan
Bendiyebiri Mavisinannesi2 ben 3 lü şeklinde yaptırdım canım henüz gelmedi ama aşağıya görsel bırakırım. 155 lira tuttu bu şekilde. Sadece tulum eldiven ve şapka. Bu sayfaya ablam geçen sene yaptırmıştı oda çok memnun kalmıştı. Resim çekiminde kullanırım diye yaptırdım ben o yüzden 3 lü set yeterli.
Ozge Mavisinannesi2 10lu set yerine 5li takım alıcam ben bir de baskı olanlardan yaptırıcam nakışlı olanlarda toplanma yapıyor dediler
Mavisinannesi2 Bendiyebiri bende sadece çekimde odada kullanırım diye alıyorum ondan 300 400ler çok pahalı bu uygunmus bakayım teşekkür ederm☺️
Mavisinannesi2 Ozge baskı bende düşündüm sanki daha hoş duruyor ama acaba yıkandığında renkte atma veya soyulma olurmu kararsızım
Melek-12 Normal beyaz bir tulum alıp üzerine silikon ile harfleri yapıştırın tuhafiyelerde bir sürü model var benim kuzenim öyle yaptı zaten 1 kere giydi büyüdü çocuk
Bendiyebiri Mavisinannesi2 kargo yok benim ama ben gidip alıcam kargo eklenince 20 lira artabilir galiba oda aklında bulunsun canım. ☺️
Ozge Mavisinannesi2 yenidoğan olduğu için hemen küçülecek zaten o yüzden 2 kere giydirip sonra hatıra diye sakladığım eşyalar arasına koyacağım. 😂
Mavisinannesi2 Nistik 10 parça istemiyorum kuzum tulum eldiven şapka battaniye ve yastık istiyorum 5 parça😇
Busr21 Mavisinannesi2 ben trendyoldan 180 e aldim biraz bakın isterseniz kiz mi cinsiyeti link atabilirim
Busr21 Mavisinannesi2 180 e almistim zam gelmis şaşırdık mi ya of valla biktim sinirim bozuldu. https://ty.gl/0ta74g3n5s